هتل های مالزی
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است اتاق های خانوادگی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - پینگ پنگ اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; صرافی ; کرایه ماشین ; فکس و کپی; اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد.

 

هتل تریدرز کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل تریدرز کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل می توان به صرافی ; خدمات کفش و واکس ; کرایه ماشین; فکس و کپی ; مراکز تجاری ; اتاقهای پاک و بدون سیگار ; انبار بار و چمدان , بار , منطقه بدون سیگار اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: